הוא מכיל 5 שמנים ארומטיים יוקרתיים, אפשר למרוח אותו על הגוף או להעשיר בלחות מוגברת את הקרמים שלך וליהנות מעור חלק כמשי. זה הזמן להכיר את Booster Oil Ultimate – הבוסטר שיעניק לעור שלך בוסט הזנה אקסקלוסיבי.
הלחות הגבוהה בארצנו הים תיכונית לצד חילופי העונות, מעמידים את העור שלנו בלא מעט אתגרים כמו יובש, גירוי, אדמומיות ולעיתים גם סדקים המופיעים על כפות הידיים. לעיתים קרמים רגילים ומועשרים בלחות אינם מספיקים, ולכן את צריכה לחות מוגברת שתאפשר לך ליהנות מתחושה מופלאה של עור חלק ומלא בלחות.
זה הזמן להכיר את Booster Oil Ultimate של My shemen המכיל חמישה שמנים טבעיים ומופלאים לריכוך, הזנה ופינוק העור. התערובת היוקרתית מכילה מבחר שמנים, ויטמינים וחומצות אמינו, המגנים מפני נזקים סביבתיים ומסייעים להאטת הזדקנות העור.
כבר במריחה הראשונה של הבוסטר, תוכלי להרגיש היטב את השמנים הטבעיים, בניהם את שמן ההמפ הידוע בסגולותיו להרגעה והגנה על העור, שמן חוחובה הנוגד חמצון, שמן אבוקדו המרכך פלאים את העור, שמן מקדמיה מזין ומרכך ושמן מורינגה הידוע כמעודד ייצור קולגן וויטמין E המסייע בשמירה על עור צעיר ובריא יותר למראה.
טיפות של אהבה לגוף שלך
Booster Oil Ultimate נקרא גם טיפות אהבה, כיוון שהוא מעניק תחושה נפלאה המרגיעה את העור פלאים. הוא מרוכז מאוד, ולכן מספיקות כמה טיפות למריחה על אזורים גדולים בגוף כדי לקבל את האפקט שאת רוצה. השמנים טבעיים ואיכותיים, ולכן הם נספגים במהירות בעור ואינם מותירים אותו שמנוני, אלה רך ונעים כמו משי – פשוט להתאהב.
להעשיר את הקרמים שאת כל כך אוהבת
תערובת בוסטר מעולה למריחה על הגוף, אבל עוד יותר מעולה להגברת הלחות בקרמים שאת אוהבת ומשתמשת בהם ביום יום כמו קרם פנים, קרם גוף, סרום, קרם לכפות הרגליים ועוד. תוכלי לטפטף כמה טיפות לקרם שלך וליהנות מבוסט של לחות מוגברת וניחוח ממכר. בתום המריחה תיהני מתחושה נפלאה של עור חלק וזוהר להפליא.
קצת על תערובת השמנים המופלאה של Booster Oil Ultimate
שמן המפ
השמן בעל סגולות בריאותיות יוצאות דופן לעור ומסייע להרגעת העור, לזרימת הדם, לירידה באיתות הכאב ומעניק בוסט של רעננות לעור.
שמן חוחובה
השמן מכיל נוגד חמצון המרכך את העור, מטשטש את היובש ומצמצם אדמומיות וגרד. הוא נספג בעור בצורה מושלמת ואינו משאיר תחושת שמנוניות בכלל!
שמן אבוקדו
השמן מעניק לעור רכות, שומר על הגמישות שלו ומגביר לחות מעולה לעור יבש, פגום או סדוק.
שמן מקדמיה
השמן מזין ברכות את העור, תורם לשמירה על האלסטיות שלו ומעניק מראה עור אחיד וחלק יותר.
שמן מורינגה
השמן מעודד ייצור קולגן, עשיר בויטמין E, בנוגדי חמצון ומינרלים המעכבים את תהליך ההזדקנות של העור. הוא גם משמש כתחליף למוצרי טיפוח רבים בשל תוצאותיו המופלאות והיותו אנטי אייג'ינג מעולה. השמן מנקה את הנקבוביות, נספג בקלות ומשמש כבסיס עיקרי במוצרי טיפוח של חברות קוסמטיקה מובילות בשל תכונותיו הייחודיות.

לרכישת בוסטר טיפות אהבה >>>