website
משלוח חינם ברכישה מעל 250 ש"ח

אודות My Shemen Pleasure

#מי אנחנו?

#About us

My shemen הוא מותג ישראלי המייצר ליין מוצרים לטיפוח הגוף והנפש, המבוססים על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומטיים נוספים שנלקטו מהטבע - כל שמן ממדינת המוצא שלו. מוצרי החברה נמכרים ברחבי העולם ומבוססים על טכנולוגיה ומחקרים פורצי דרך, המקנים חוויית שימוש מופלאה המתחילה במרקם המדויק, בספיגה בעור ובבישום הייחודי הנשמר לאורך כל היום. כלל המוצרים בטוחים לשימוש ומאושרים מטעם משרד הבריאות הישראלי ומטעם האיחוד האירופי.

My shemen  מאמינה בכוחו של הטבע לתת לגוף ולנפש את כל צורכיהם. על ידי הבנת האפשרויות ויצירת שילובים בין אוצרות הטבע, החברה פיתחה מוצרים הממוקדים בהעצמת החוויה הסנסורית - החל מהמרקם, הניחוח והאפקט שנשאר ונשאר לאורך זמן.

#The Story

My shemen החלה את דרכה בשיווק "מיי פלז'ר", שמן אינטימי לנשים המבוסס על שמן קנאביס שזכה להצלחה מסחררת בארץ ובעולם. את המוצר פיתחה החברה עקב צורך ממשי של אחת מהשותפות, אשר סבלה מבעיית יובש קשה בעקבות מחלת הסרטן. חבריה לא נותרו אדישים למצב וחיפשו פתרונות בעולם, עד שמצאו מחקרים העוסקים בשמן קנאביס וגילו את סגולותיו לנשים, בעיקר להנאה אינטימית, לבעיות יובש והזנת העור. מכאן זה התחיל והמשיך לפיתוח מגוון מוצרים ייחודיים.

My Shemen מקדמת שיח פתוח ובריא בנושא ההנאה הנשית, שיפור החוויה האינטימית ואיכות החיים, ומאמינה שלכל אחת מגיע ליהנות מחוויה מעצימה.

The Oils#

מוצרי My shemen מכילים שמן זרעי קנאביס הנחשב ל"יהלום השחור" בתחום השמנים, בתוספת קומפלקס שמנים משובחים נוספים. החברה מייצרת תמהיל מדויק ממגוון הרכיבים, קצת מכל העולמות לדוגמה שמן זרעי קנאביס מישראל, שמן קינמון וארגן המיובאים מאפריקה, חומרי גלם נוספים מאירופה וניחוח משכר אשר נרקח במיוחד בבתי הבשמים המובילים בצרפת המחזיקה בשליש מתעשיית הבשמים בעולם. תערובת השמנים הייחודית מורגשת היטב בכל מוצר, הן בחוויה הסנסורית ובתחושה שנשארת.  

The Products#

My shemen משקיעה משאבים רבים בפיתוח ליין מוצרי הנאה וטיפול טבעיים לנשים, כאשר כלל מוצרי החברה פותחו על ידי רוקחים ומדענים במעבדות המובילות בעולם, המחזיקות בתקני ייצור מהמחמירים באירופה. מעבדות אלה מייצרות פורמולות מדויקות המכילות קומפלקס שמנים ייחודי לכל מוצר, בסיוע קבוצות מחקר וניסוי וקבלת חוות דעת מנשים בזמן אמת. My shemen   שואפת לחדשנות ועוסקת בפיתוח מתמשך, על מנת להביא לשוק מוצרים חדשניים באיכותם ובאופן השימוש, כמו הבוסטר - תערובת שמנים יוקרתית שניתן להוסיף לכל מוצר קוסמטי לפי המינון הרצוי.

The Value #

שמן 'מיי פלז'ר' העוצמתי של My shemen כמו גם מוצרים נוספים, מומלצים לשימוש על ידי מטפלות מיניות ויועצות זוגיות, ולא רק כטיפול אלה גם להעשרת חיי המין והגברת ההנאה הנשית. מחקרים רבים מעידים על הקשר שבין הנאה נשית, קוסמטיקה וקנאביס המכיל חומצות המסייעות לגוף לשלוט על האיזון ההורמונלי, לשמור על רמת אנרגיה גבוהה ולחזק את הגוף. את מוצרי המותג ניתן להשיג באתר החברה, בחנויות טבע וברשתות פארם מובילות.

#The Agenda

My shemen שואפת לשפר את איכות חייהן של נשים בעולם, ולאפשר להן ליהנות ממיניות בריאה, נשיות מעצימה ובעיקר מחיבור מושלם בין גוף לנפש. המוצרים מגרים את חוש המגע והריח, ומעניקים רגעי הנאה אינטימיים שהם חלק עוצמתי בחיינו. המותג לא נח לרגע ועובד כבר בימים אלה על פיתוחים נוספים כדוגמת שמן להקלה על כאבי מחזור.

למעבר למוצר שמן פלז'ר לחצו כאן

 

 

לשאלות ויצירת שיתופי פעולה, ניתן ליצור איתנו קשר 

 

 

ראשון,שני,שלישי,רביעי,חמישי,שישי,שבת
ינואר, פברואר,מרץ,אפריל,מאי,יוני,יולי,אוגוסט,ספטמבר,אוגוסט,נובמבר,דצמבר
אין מספיק פריטים זמינים. נותרו רק [max].
My Shemen

ברוכים הבאים!

האתר לא פעיל בשבת

החנות תפתח בעוד
00
DAYS
:
00
HRS
:
00
MINS
:
00
SEC
We will reopen at .