את בטח מכירה את זה... סוף היום הגיע ושוב העור שלך יבש ומאבד מהגמישות והחיוניות שלו וצמא ללחות. זה קורה בעיקר בימי החורף הקרים כשאת עטופה בשכבות, אך גם בקיץ כשהבגדים לוחצים (ובמיוחד הסקיני) ואת עוברת ממקום ממוזג לשמש הקופחת בחוץ.
כדי להחזיר את הלחות שאבדה, את צריכה סרום עוצמתי שיעניק לעור שלך בוסט של לחות שיישאר על העור שלך לאורך כל היום. אז בואי נראה מהו סרום גוף? מה תפקידו? ולמה הוא כל כך ממכר?
תחום הטיפוח והקוסמטיקה מלא במוצרים, קרמים ומגוון תכשירים המאפשרים לנו לשפר את איכות החיים ולהתגבר על יובש, לחצים ומתחים ובעיקר על נזקי מזג האוויר שנגרמים לעור. אולם לא תמיד כל מוצר מתאים לכל אחת, ולכן צריך להבין את המטרות של כל אחד ולמה הוא מיועד מבחינת האפקט והתוצאה. סרום גוף הוא אחד המוצרים שלא מיועדים לכל אחת, אלא נחשב ליוקרתי, ולכן חשוב לדעת מתי להשתמש בו ולמי הוא מתאים.
מהו סרום גוף ומהו תפקידו המרכזי?
המושג 'סרום' למעשה לקוח בהשאלה מעולם רפואת כלי דם. מדובר על נוזל שמופק מדם מזוקק שאינו מכיל את המרכיבים של קרישת דם, ולכן משתמשים בו ברפואה הקונבנציונלית לריפוי מגוון מחלות הקשורות לכלי הדם. אז למה באמת שמו של סרום לקוח מהעולם הקוסמטיקה? כיוון שהמוצר בעל יכולות מופלאות וביכולתו לסייע ולשקם מצבים הנחשבים לקשים בעור, והוא בעיקר מוכר לנו כסרום לעור הפנים, אך קיים גם כסרום לגוף.
חשוב להבין שבעולם הקוסמטיקה ישנם סוגים שונים של סרומים המיועדים לטיפול בגוף, בפנים, בשיער והן לרוב יהיו מוצרים המיועדים לטפל באופן יסודי ועמוק ביחס למוצרים אחרים. זו הסיבה שהמרכיבים של סרום יהיו הרבה יותר אינטנסיביים, ובמקרה של סרום גוף הוא יכיל לחות מוגברת פי כמה וכמה מקרם גוף רגיל שאת מכירה.
מרוכז ועוצמתי יותר
סרומים לרוב יגיעו בבקבוקים קטנים וקומפקטיים והחומר בהם יהיה מרוכז מאוד, כלומר יהיה ריכוז של החומרים באופן טבעי וללא תוספות נלוות – אלא נטו חומר משקם ומזין. בשל ריכוז החומרים של הסרום, הבקבוק יהיה קטן ומספיקות כמה טיפות בודדות לשימוש והגעה לאפקט הרצוי.
סרום גוף מיועד לשיקום העור והזנה מוגברת, במיוחד למי שסובלת מעור יבש במיוחד ולעיתים גם מעור סדוק בכפות הידיים, במרפקים ובברכיים ששם העור קשה במיוחד. במריחת כמה טיפות, חומרי הסרום חודרים לשכבות הפנימיות של העור, נספגים במהירות שיא ומעניקים אפקט מהיר של עור רך ונעים למגע.
קצת על הסרום הייחודי של My shemen
אם גם את סובלת מעור יבש, מחוספס וסדוק, זה הזמן להכיר את סרום הגוף של My shemen. הסרום בעל מרקם קטיפתי עשיר ומעניק בוסט של לחות מוגברת לכל אזורי הגוף. הסרום מכיל שמנים המעודדים את התחדשות העור, ויטמינים וחומצות אמינו המסייעים בהגנה מפני נזקים סביבתיים והאטת הזדקנות העור. הוא מכיל גם גליצרין, ויטמין E וחומצה לקטית המותירים את העור גמיש, רך וחלק כמשי. והניחוח? נשאר ונשאר לאורך כל היום.


למעבר לרכישה ופרטים נוספים >>>