שמן המפ לנשים עלה לכותרות, ונראה שהוא לא הולך להיעלם בקרוב... השמן שידוע בסגולותיו הרבים, דווקא מדובר מאוד בהקשר של אינטימיות נשית.

רגע במה מדובר?

שמן המפ הוא מיצוי של זרעי הקנאביס שאנו מכירים שאינו גורם להשפעה פסיכואקטיבית. השמן מופק מזרעי 'המפ' שנחשב לבעל סגולות בריאותיות יוצאות דופן. השמן מלווה ביתרונות רבים, כמו ירידה במתח השרירים, שיפור בזרימת הדם, ירידה באיתות הכאב, יעילות להפחתת כאבי מחזור ובין היתר כשמן מענג לנשים.

הסגולות הייחודיות של שמן המפ לנשים

איזון ההורמונים של הגוף

שמן המפ מכיל חומצות שומן המסייעות לגוף לשלוט על האיזון ההורמונלי בגוף, מה שמאפשר לנשים לשמור על רמות אנרגיה גבוהות ולחזק את הגוף.

שמירה על עור גמיש ונעים

כפי שאמרנו, לשמן המפ יש חומצות שומן גבוהות, ובין היתר גם אומגה 3 ואומגה 6, הדומה מאוד להרכב השומנים הטבעי של הגוף, ולכן הוא מרכך את העור ויכול להיות מקור להזנה טבעית ובריאה שלו. אם כך, נשים הסובלות מיובש קיצוני של העור, ימצאו אותו כמועיל במיוחד.

מקור לחומצות שומן טבעיות

הריכוז הגבוה של אומגה 3 ואומגה 6 בשמן המפ, מאפשר לו להיות 'מזון על', במיוחד לנשים הזקוקות לאומגה 3 ו-6.  רק נציין שכיום טבעוניים מוסיפים למזון שלהם שמן 'המפ', בשל החוסר בבשר ודגים.

הורדת כולסטרול גבוה

שמן המפ מסייע בהורדת רמות הכולסטרול בגוף, מכיוון שהוא מאיץ את חילוף החומרים בגוף. בשורה תחתונה, הוא מאפשר לנו לשרוף שומנים בקצב מהיר ולמנוע מכולסטרול להצטבר בעורקים.

מסייע לווסת את רמת הסוכר בדם

לשמן המפ יש כמות נמוכה מאוד של פחמימות וסוכר, ומכיל רכיבים בריאותיים שונים, ולכן הוא מסייע לאנשים סוכרתיים/ בעלי לחץ דם גבוה לווסת את רמת הסוכר בדם. פרמטר זה מצמצם באופן משמעותי עייפות ושומר על אנרגיה טובה יותר.

הקלה על כאבי מחזור

שמן המפ מכיל מרכיבים ייחודיים המשפרים את זרימת הדם, ולכן הוא ידוע בהקלה על כאבי מחזור, בהפחתת המתח בשרירים וירידה באיתות הכאב.

לשיפור תחושת ההנאה בקיום יחסי מין

היתרון הבולט של שמן המפ בהגברת זרימת הדם, מוביל לאפקט אנרגטי במיטה והגברת הדחף הנשי אצל נשים. בנוסף, יש לו השפעה על כיווץ השרירים והופך אותם לרפויים יותר, מה שמאפשר לנשים להיות יותר רפויות במיטה ולהרגיש בנוח עם המיניות שלהן.

לרכישה מאובטחת של שמן פלז'ר להעצמת החוויה המינית במיטה >>>