הבסטית חוגגת יום הולדת. זאת שתמיד זמינה לריכולים שלך, זאת שמבריזה תמיד רגע לפני יציאה (עם תירוץ טוב, כן?), זאת שתמיד שופכת את הלב, אבל גם את לה... וגם זאת שתמיד תיעלם, אבל תאשים אותך שנעלמת. אבל כשאתן נפגשות סוף סוף, אתן דופקות יחד לאפה שווארמה וממחר מתחילות דיאטה.

אז כן, אותה חברה חוגגת יום הולדת, ואת מאבדת את זה... לא יודעת מה לקנות לה, מה שוב בושם, שוב גיפט קארד לזארה, ושוב ושוב... אבל היי, יש לנו מתנה מהממת להציע לך!

קבלי את שמן פלז'ר המבוסס על שמן קנאביס, עם תערובת שמנים אתרים ייחודית שתשדרג לה את חיי המין. בהתזה קטנה היא תוכל לקבל חוויה על חושית, להעצים את האורגזמה ולהקל על החדירה... מה קרה, תפרגני לה לילה סוער...

טוב, למה דווקא שמן פלז'ר?

להרגיש את ה-"היי" של הקנאביס

שמן פלז'ר מבוסס על שמן זרעי קנאביס, כך שאם התנסית בעבר בחוויה מינית תחת השפעת קנאביס, את וודאי יודעת עד כמה הוא משדרג פלאים את החוויה המינית במיטה. פשוט להרגיש את ה- "הי" של הקנאביס, רק מבלי לעשן וכמובן הרבה יותר עוצמתי. רק נציין שהקנאביס בשמן הוא ללא החומר הממסטל, (למרות שלא מרגישים ככה).

כמו חומר סיכה, רק הרבה יותר משודרג

שמן פלז'ר הוא הגרסה המשודרגת של חומר סיכה, הוא מרטיב את הנרתיק וכך מקל על החדירה, הוא שומני בקטע נעים והשימוש בו מעורר את הרגישות וההנאה המינית. אחרי שהאזור מתחמם, התשוקה בוערת ונוצרת שרשרת של אורגזמות מטריפה.

חומרים טבעיים בלבד

השמן מבוסס על שמן קנאביס ושמנים ארומטיים נוספים, היוצרים תערובת סינרגטית המכילה מספר אפרודיזיאקים טבעיים כמו: קינמון, ג'ינג'ר, קוקוס ושמן הל. השימוש בו נוח מאוד, 4-5 התזות והמקום מתחמם תוך מספר דקות.

בקבוק מעוצב, בול מה שכל אישה צריכה

אין ספק ששמן פלז'ר הוא המתנה הכי מקורית שיש, במיוחד למסיבת רווקות או לבסטית שחוגגת יום הולדת. אהה... והוא מתאים לכל גיל ומאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות. העטיפה השחורה והיוקרתית של השמן כבר מכניסה למוד מיני, והריח שלו פשוט מעולה!

אבל היי, תקני גם אחד לעצמך, כדי שיהיה לכן על מה לרכל...  

לרכישה מהירה ומאובטחת >>>